"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"
Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
- Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
- Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji biznesowych.
- Poznanie podstawowych elementów komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta i negocjacjach w biznesie
- Zdobycie i utrwalenie umiejętności z zakresu technik i metod wpływania na klienta
Wspólnie z Wami zmierzymy się z najtrudniejszymi przypadkami z życia zawodowego pracowników obsługi klienta:
- Jak walczyć z siłą przyzwyczajenia do produktów i/lub usług konkurencji?
- Jak wytrwać w „starciu” z niezadowolonym, agresywnym klientem?
- Jak dać sobie radę w kontakcie z uciążliwym, namolnym rozmówcą?
- Jak rozmawiać z klientem „gadułą” tak, aby był zadowolony i nie zabierał czasu dla innych klientów?
- Jak rozmawiać z klientem „ważniakiem”?
- Jak wpływać na klienta?
Profesjonalna obsługa klienta - zakres tematyczny szkolenia:
Profesjonalna obsługa klienta - definicja i cele.
Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta
Oczekiwania klienta
Nasze argumenty i atuty na konkurencyjnym rynku
Komunikacja interpersonalna
Podstawowe umiejętności w poprawnym komunikowaniu się
Asertywność i empatia w relacji z klientem
Obsługa telefoniczna klienta
Podsumowanie zajęć, ewaluacja.
Zapraszamy!